Intrebari frecvente

  

I. Unde efectuati livrari?

R. Livram in Bucuresti, zonele adiacente ale Municipiului Bucuresti (Ilfov), prin agenti de teren, sau curierat rapid si in tara

I. Pot anula o comanda?

R. In orice clipa pana la lansarea comenzii catre firma noastra, aveti un buton de stergere  care anuleaza oricare dintre sortimentele alese.

I. Emiteti facturi fiscale pentru produse?

R. Pentru toate comenzile se emit facturi si chitante fiscale. Acestea vor insoti produsele la adresa de livrare.

I. Livrati in aceeasi zi cu plasarea comenzii?

R. Pentru situatiile cand doriti livrari in acceasi zi, acest lucru este posibil doar daca plasati comanda pana in orele 14 si achitati o taxa suplimentara de urgenta in valoare de 15 RON.

I. Care sunt optiunile de livrare? Se livreaza si in weekend?

R. Firma noastra livreaza produsele  a doua zi lucratoare dupa plasarea comenzii. Sambata si duminica nu sunt considerate zile lucratoare. In zilele oficiale de sarbatoare nu se efectueaza livrari.

I. Cat costa transportul?

R. Transportul in Bucuresti este in valoare de 15 RON, se adauga la valoarea bruta a produselor comandate, si este trecut pe factura proforma care va apare inainte de lansarea comenzii.Valoarea transportului in Bucuresti devine element de negociere sau de bonusare pentru clientii fideli.
Pentru restul tarii, costul va fi adaugat la pretul produsului, in functie de urgenta, volumul si greutatea coletului solicitat. Acest detaliu va fi stabilit la telefon, cu unul din operatorii nostri sau prin e-mail:  contact@topachizitii.ro
 .

I. Pot mentiona o data ulterioara de livrare?

R. Da, putem accepta livrari ulterioare, cu conditia ca ele sa fie achitate in avans, intr-una din modalitatile de plata puse la dispozitie.

I. Garantati datele de livrare solicitate?

R. Datele de livrare convenite de Dumneavoastra cu operatorii nostrii sunt respectate intocmai de agentii nostrii din teren.Firma noastra isi creeaza un scop din a trata cu maxima atentie fiecare comanda in parte si de a respecta intrutotul conditiile agreate cu clientii nostri

I. Ce se intampla daca mentionez o adresa gresita de livrare?

R. Va rugam sa va asigurati ca adresa comunicata operatorului nostru este corecta si completa. In cazul in care cadoul nu se poate livra datorita adresei gresite sau incomplete, veti fi contactati telefonic de catre unul din operatorii nostri, iar costurile vor fi suplimentate cu cele aferente livrarii la noua adresa.In cazul in care doriti anularea comenzii dupa ce s-a constatat ca adresa de livrare a fost gresit sau incomplet introdusa, se vor factura catre Dumneavoastra numai valoarea penalitatilor in cuantum de 50 RON

I. La livrare va semna cineva pentru receptie ?

R. Toate produsele vor fi insotite de facturi in doua exemplare. Livrarea se face numai dupa ce se semneaza de receptie pe facturi. Semnarea facturilor inseamna receptionarea completa si in bune conditii a comenzii lansate.

I. Cum platesc?

R. Achitarea facturilor se face prin una din metodele prezentate mai jos:
a. Prin ramburs postal, urmand sa achitati o taxa de operare de 1% din valoarea facturii cu TVA. Plata se efectueaza direct catre agentul serviciului de curierat rapid.
b.cash,la sediul nostru.

Ramburs
Comanda se achita la livrarea efectuata de catre agentul serviciului de curierat rapid sau la ridicarea lor de la oficiul postal de care apartineti, in functie de metoda de livrare. Folosind aceasat metoda de plata, adresa de livrare trebuie sa fie aceeasi cu adresa de facturare astfel ca nu puteti trimite un cadou direct altei persoane.

Transfer bancar
Metoda de plata preferata de catre clientii cu persoanalitate juridica. Comanda va fi procesata dupa ce avem confirmarea platii.

Cum cumpar? 

Adaugarea produselor in cos se face prin apasarea butonului "Adauga in cos"

Presupunem ca in prealabil ati selectat, dupa caz, gramajul, sortimentul si numarul de produse pe care doriti sa le comandati.

Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului "Trimite comanda"  si parcurgerea pasilor simpli descrisi in pagina de comanda:


- Adresa destinatiei : completati formularului de autentificare daca sunteti un client mai vechi sau formularul de inregistrare daca sunteti un client nou.

- Metoda de plata : alegeti modalitatea de plata si efectuati verificarea finala a comenzii. Puteti alege intre urmatoarele modalitati de plata:


  • Plata la receptionarea marfii; achitarea taxei rambus se face intotdeauda de catre client. Valoarea taxei rambus este de 1% din valoarea comenzii fara TVA. Valoarea transportului prin serviciu de curierat este 15 RON si este supus negocierii. De aceea va recomandam contactarea telefonica la numerele de la capitolul “Contact”.

  • Plata in avans prin ordin de plata. Produsele vor pleca spre dumneavoastra numai dupa confirmarea platii de catre banca

- Comanda completa (confirmare) : confirmarea comenzii dumneavoastra prin afisarea facturii proforma generata automat de magazin. In plus aveti posibilitatea precizarii unor aspecte legate de livrare (ex. ora si data) sau lansarea solitarii de a fiti contactati telefonic inainte de facturare


O comanda este incheiata cu succes atunci cand va este afisata (si trimisa pe e-mail) factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In asteptare = Pending". In momentul procesarii comenzii de catre sano.com.ro si trimiterii coletului catre dumneavoastra, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat ca stadiul comenzii este "Procesata".

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

Comanda telefonica
Telefonand la 021.746.00.06, un agent de vanzari Top Achizitii, va va prelua comanda in intervallul orar: 08.00 AM – 18.00. In cazul in care toti agentii nostri sunt ocupati, nu veti fi lasat in asteptare. Un operator electronic va prelua numele, numarul de telefon sau e-mailul si mesajul dumneavoastra si veti fi contactat cat mai curand posibil.

Inainte sa faceti o comanda telefonica va rugam sa va asigurati ca produsele pe care doriti sa le comandati sunt in stoc. Daca unul dintre produsele comandate nu este pe stoc, veti fi indrumati care o pagina unde veti putea solicita informatii suplimentare printr-un mail.

Putem returna produsele?

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului." (
Ordonanta Guvernului nr. 130/2000)

Clientii Top Achizitii pot returna produsele cumparate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original, fara invocarea vreunui motiv si fara penalitati. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. 

 Top Achizitii va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.